onsdag, april 29, 2015

Onsdagtorsdag (60/100)

I morse steg jag upp och gick till jobbet utan att springa. Jag borde väl egentligen sprungit, men jag hade ont i huvudet och orkade inte. Jag var inte på jobbet tidigt för det, eftersom jag lyssnade på musik och segade alldeles för länge. Men till slut var jag på jobbet och fick inte gjort så himla mycket på förmiddagen eftersom jag mest prokrastinerade. Och sen var det lunch och efter lunchen tittade vi på en lokal igen och den kändes stor och lyxig och jag hoppas fortfarande på eget kontor. Och när vi tittat på lokal, pratade vi och planerade och funderade och sen var det dags för mig att gå och klippa mig. Och hon slingade och klippte och jag blev snygg och gick hem och satte mig i trädgården med min man och ett glas rosé och lite fuet. Och vi gick in och åt sambalkyckling och tittade på iZombie och nu ser vi Secrets & Lies och snart är det dags att gå och lägga sig.

I morgon är det halvdag och jag älskar halvdagar! Jag tänker sluta klockan tolv och sen ska jag gå till Panduro och shoppa lite. Och träffa min man för att helghandla och sen är det helg!

Och på fredag är jag ensam hemma och jag har så många planer! Jag tänker sticka ut och springa med Daisy och jag ska baka frökex och jag ska göra ett armband eller två och ett halsband eller tre och jag ska klippa lavendel och göra sticklingar och väcka liv i pelargoner och göra sticklingar och se en film eller två och se ikapp lite tv-serier och läsa och spela och lyssna på musik... Vi får väl se hur det går med det...

Inga kommentarer: