onsdag, april 22, 2015

Jag sprang inte (53/100)

I morse sprang vi inte. Jag hade fortfarande ont i höften när jag vaknade så jag har knaprat diklofenak hela dan och nu känns det faktiskt bättre. I morgon kommer jag inte heller att starta dagen med att springa. Min man åker till Stockholm halv sex och jag kommer att ha fullt upp med administrera mig och jyckarna. När jag kommer hem från jobbet kanske jag ger det ett försök?

Idag när jag kom hem från jobbet sken solen och det var nog nästan varmare än när vi var i Barcelona och det firade vi med att dricka vin och äta spanska delikatesser från Lidl. Det kändes nästan som om vi var i Spanien. Nästan...
Fredagsmys en vanlig onsdag
När jag var på Systembolaget och köpt vin gjorde han i kassan tummen upp för mina spanska vinval. Ribera del Duero och Priorat är tydligen det man ska välja...

Ikväll äter vi rabarberkyckling och ser klart Jordskott.

I morgon är det torsdag och vi ska titta på en lokal med jobbet. Och jag ska fasta.

2 kommentarer:

Kattalena sa...

Mums vad det ser gott ut!!!

åsa sa...

Det var väldigt gott!!!