torsdag, april 23, 2015

Idag... (54/100)

Idag åkte min man till Stockholm klockan fem och jag kunde inte somna om. Jag låg och lyssnade på ljudböcker i nästan en timme. Sen orkade jag inte stiga upp.

Idag är jag allergisk och ögonen kliar så jag håller på att bli tokig!

Idag fastar jag och kan inte sluta att tänka på chips och pizza och godis. Typ allt sånt jag aldrig är sugen på annars...

Idag tittade vi på en lokal med jobbet och den hade verkligen potential att kunna bli det perfekta skivbolagskontoret. Och kanske får jag eget kontor! Jag har faktiskt saknat att ha eget kontor! Känner jag nu efter att ha delat i sju år...

Idag köpte jag mig en bandana eller två att piffa sommarhåret med.

Idag satte jag mig i trädgården med jyckarna efter jobbet och lyssnade klart på min ljudbok och började på nästa och försökte rätta till Dorothy Perkins som växer hej vilt ut över gräsmattan.

Idag kom min man hem från Stockholm och vi hoppade direkt in i bilen och körde till Lidl och köpte minifuet och till Coop och hämtade ett paket och köpte morgondagens frukost och middag.

Ikväll fortsätter fastan och vi tittar på iZombie och jag längtar efter att få äta frukost i morgon.

Inga kommentarer: