lördag, april 25, 2015

I rabatten (56/100)

I morse vaknade vi alldeles för sent och jag blev (såklart) irriterad på min man. Men det gick över och vi åt frukost och städade och åkte till Nova och åt lunch och bytte en klänning och köpte en annan klänning och köpte vin och tittade på en eucalyptusplanta och handlade till middagen och åkte hem och det var faktiskt ganska skönt i trädgården, trots ett ljummet regn, så vi satte oss i rökrutan och drack crémant och rökte cigarr och jag gick in och min man stannade kvar. Men innan jag gick in tittade jag lite i rabatterna och man blir ju så glad när det börjar blomma och växa...
En primula
Ännu en primula
Kakausisk förgätmigej
Jättedaggkåpa, fast idag jätteregnkåpa... 
Tulpaner! I trädgården!
Rabarbern blommar! Redan!?
Ännu fler tulpaner!
Min man står i köket och lagar pizza. Jag bloggar och tittar på Medium. I morgon är det söndag.

Inga kommentarer: