söndag, april 05, 2015

Helt slut! (36/100)

Jag sov dåligt inatt med huvudvärk och vaknade för tidigt och har haft fullt upp hela dan med långpromenad i solen med min man och Daisy och Dixie och Syrran och glyttarna och lek på livsfarlig lekplats och korvgrillning och pärlplattor och jyckarna förstår inte varför de inte får tillbringa all sin lediga tid i soffan. Och vi har lyssnat på Daddy Finger ungefär en miljon gånger och jag kommer förmodligen att drömma om den inatt. För att inte tala om de där som hoppar i sängen och trillar ner...

Vi åt rester från gårdagens påskmiddagen till middag och nu är det snart dags att gå och lägga sig. I morgon är det påskmiddag hos Modern och det är inte utan att jag börjar bli lite stressad över att jag ska resa bort på fredag... Hur ska jag hinna tvätta och packa och jobba? Nåja, det får gå, snart är det helg igen och jag kan vila upp mig...

Inga kommentarer: