onsdag, april 08, 2015

En timme (39/100)

I morse tog det en timme att komma till jobbet. Första bussen var för tidigt och andra bussen var för sen. Och sen var det bilkö och jag köpte en latte. På lunchen tittade vi på tre lokaler och sen åt vi lunch på Sultan Palace. Lokalerna var hur fina som helst! Den första hade jag kunnat bo i, den andra hade jag kunnat jobba i. Den tredje var helt okej.

När jag kom hem tog jag en fototur i trädgården och när min man kom hem åkte vi och handlade. Solen sken fortfarande när vi kom hem så vi tog en cigarr i trädgården innan min man började på  maten. Och medan han lagade korv stroganoff försökte jag att påskblogga. Det gick sådär. Det tar tid med alla foto. Men vi har hunnit se både iZombie och Weird Loners och nu ser jag CSI. Originalet. Avsnitt ett, säsong ett. Min man är ute med jyckarna. När han kommer hem hoppas jag på ett avsnitt Jordskott... I morgon ska jag packa.
Magnolian blommar snart
Tulpan! 
Fler tulpaner!
Kvällens cigarrer
Min man tog fram rom
Dixie plöjde runt
Dolly snusade i vårluften
Daisy har hjälpt mig att blogga

Inga kommentarer: