fredag, mars 27, 2015

TGIF!!! (27/100)

Åh, så skönt att det är fredag! Jag ligger i soffan och tittar på Once Upon a Time tillsammans med Dolly och Daisy. Tyvärr har jag ont i magen och det förtar känslan av fredag lite... Men om jag trycker i mig ett par PåskPolly med påskmustsmak kanske det går över...?

Jag borde koncentrera mig på OUaT, men har massor i huvudet; Vi får inte glömma tvätta kuddfodralen, vi måste sätta upp foto, jag måste planera och skriva inköpslista, vi måste köpa nya stolar för det hade varit tråkigt om påskgästerna råkar sitta sönder de stolar vi har... 

Snart är min man hemma och då blir det förtugg och sen äter vi biff och klyftisar och tittar på Grey's och Scandal och jag somnar förmodligen i soffan.

Äntligen fredag!

2 kommentarer:

Kattalena sa...

Wow! Finns det Polly med påskmustsmak???

åsa sa...

Mmm! I en påse med citronsmak (som man kan vara utan) och kolasmak (tror jag?). Gott! :-D