fredag, mars 13, 2015

TGIF!!! (13/100)

Åh, så skönt att det är fredag!!! Och åh, så skönt att min man står i köket och förbereder kvällens bookmaker toast och jag får sitta här i soffan och blogga och titta på Medium!

Jag var inte jättetidigt på jobbet i morse och det var mest min mans fel. Trots att han steg upp först slutade det med att jag fick vänta på honom. Men det är fredag och vem orkar stressa när det är fredag liksom? Jag köpte mig en fredagslatte, jobbade hårt hela förmiddagen, gick ut på lunchen och köpte bröd, parmaskinka, ost, present, hårprodukt och tulpaner. Och sen jobbade jag hårt hela eftermiddagen och tog bussen hem klockan tre med min man. Och när vi kom hem tog vi med jyckarna till Spille där vi gick runt, runt medan vi rökte cigarr och försökte få igång jyckarna, men de ville mest gå och äta kaninbajs... Vi åkte hem, placerade jyckarna i köket och oss i soffan där vi drack lite vin och åt lite förtugg. Nu är det snart middag och Grey's. I morgon hoppas jag på en tur till Blomsterlandet.
Tulpanerna

Inga kommentarer: