måndag, mars 30, 2015

Måndag och säsongsavslutning (30/100)

Vi såg precis säsongsavslutningen på säsong fem av The Walking Dead och snacka om att vi längtar till säsong sex!!! Sjukt spännande och hur ska det gå? Hur ska det gå?! Jag satt och höll för ögonen och höll andan mest hela tiden. Så spännande var det! Tur att det kommer en spin-off i sommar så vi får vårt zombiebehov stillat...

Annars har det inte hänt så mycket idag. På jobbet har vi en skål med 300 minitoblerone och efter jobbet åkte min man och jag och köpte oss en ny diskmaskin. Som tyvärr inte hinner komma innan påsk...

I morgon åker min man hemifrån vid fem och jag är ledig och tänker väl försöka stiga upp då. Eller lite senare... Allt för att få ut så mycket som möjligt av min lediga dag. För jag vill ju inte bara plocka undan och städa och putsa fönster och skriva inköpslistor, jag vill ju hinna slappa framför tv:n också ju..

Idag skulle min mormor fyllt 108 år!

Inga kommentarer: