tisdag, mars 03, 2015

Lunch och tv-serier och sånt... (3/100)

Idag var jag oväntat effektiv på jobbet och jag blir så förvånad när det händer. Förvånad och nöjd såklart. På lunchen var hela kontoret ute och åt med Roxy och det blev förvirrad buffé på Scandic; sallad och tomatsoppa och pasta med köttfärssås och hallonpaj och ost. Jag var mätt när vi gick därifrån...
Sallad
Tomatsoppa med baconströssel och solroskärnor
Fruktsallad och smulpaj
Jag var hemma halv sex och bänkade mig i soffan medan min man lagade diskmaskinen och sen åt vi flygande jakob och vi har sett State of Affairs och nu ser vi House. Och i dagens House är "The Snow Queen" med och det är ju "Emma" också och det är alltid kul att se att skådisar strålat samman i en serie ett par år tidigare. Eller i det här fallet, tio år tidigare...

Nu i mars försöker jag vara aktiv och det är redan den tredje och det går över förväntan. Jag bloggar ju 100 dagar i rad (3 än så länge...), jag har instagrammat och facebookat och försöker att peppa mig till att träna. Tränandet går inte jättebra, för jag är inte jättesugen på att sticka ut och springa i regn och minusgrader, men igår gjorde vi burpees innan vi gick och la oss. Idag blir det ingenting alls. I morgon blir det något annat...

Inga kommentarer: