onsdag, mars 04, 2015

Jag läste ut en bok (4/100)

Så blev jag då äntligen klar med Unseen av Karin Slaughter. Den tog alldeles för lång tid att läsa (med öronen alltså) och jag vet inte om det var för att den var på engelska eller om den bara var för lång. Det var lite jobbigare att lyssna på engelska, lite svårare att hänga med när jag gjorde något annat, det behövdes lite mer koncentration. Men bra var den och kul att "återse" Will och Sara igen. Och nu funderar jag på om jag ska försöka ge mig på nästa bok. Fast den har jag bara fysiskt så den får nog vänta lite... Orkar inte släpa med mig en bok i tid och otid. Inte när det är så praktiskt att läsa med öronen...

Nu ska jag läsa något kortare och lite "lättare". Åtminstone något på svenska. Grottmannen av Jørn Lier Horst. Tror den kan bli bra. Den förra (Jakthundarna) var väldigt bra. Har jag för mig...

Inga kommentarer: