torsdag, mars 26, 2015

En torsdag (26/100)

Oj! Jag höll ju nästan på att glömma bort att blogga idag, jag var så ivrig att få komma i säng för ju fortare jag somnar desto fortare blir det morgon och dags att äta frukost. Vi har fastat idag och åt en tidig middag bestående av soppa och knäcke, så jag börjar bli lite hungrig igen...

Katta och jag tog oss i kragen idag och gick och köpte fotinlägg på lunchen. Vi har pratat om det hur länge som helst så det var verkligen hög tid! Och igår beställde jag magnesiumtabletter som är bra för ungefär allt. Hoppades att de skulle dyka upp i brevlådan idag, men tyvärr. Kanske i morgon...?

Och i morgon är det fredag och jag tänker få jättemycket gjort på jobbet och på väg hem tänker jag köpa en flaska vin och en ost så att jag har något att roa mig med när jag tittar på två avsnitt Once Upon a Time och min man är och handlar.

Och sen är det helg och jag måste planera påskmiddag och dukning och städning och handling och pynt och piff. Och jag hoppas att jag hinner med ett besök på Ikea också...

Inga kommentarer: