söndag, mars 29, 2015

Bortsoven söndag (29/100)

Jag har sovit bort hela söndagen. Efter frukost tog jag en tablett och efter lunchen somnade jag. Och sov hela eftermiddagen och vid fem tvingade jag mig att vakna, men om jag hade lagt mig ner och tillåtit mig, hade jag nog somnat igen. Min man lagade galet god chili som var så stark och fin och vi hade guacca till och nu dippar vi rån i det som är kvar av guaccan, samtidigt som vi ser X-Files. X-Files ja... Jag vet att jag har sett säsong ett både en och tre gånger och ändå känner jag inte igen något alls. Har jag världens sämsta minne eller?

I morgon är det jobb. Sen är jag ledig och sen är det jobb en och en halv dag och sen är det ledigt igen. Härligt! Men är jag redo för påskfirandet än? Svar; nej. Ja, ja... Bara vi får undan alla höga som ligger och dräller överallt så blir det nog bra...

Nu: mer X-Files och sen vill jag gå och lägga mig...

Inga kommentarer: