tisdag, mars 24, 2015

Äntligen! (24/100)

Äntligen har jag bytt bilderna till apple-tv-skärmsläckaren! Jag är inte klar än, har massor av bilder att lägga till, men så härligt det är att se lite andra bilder! Här är höst- och vinterbilder från trädgården och från landet och jag kan riktigt känna lukten av kall natur. Dolly och Daisy är unga, min man har ingen mustasch och jag har långt hår. Resten av kvällen kommer att gå åt till att fylla på skärmsläckarbildspelet medan jag tittar på Medium.

Annat som hänt idag; jag köpte en klänning med palmer och när jag kom hem från jobbet försökte jag bota min envisa "på gränsen till spänningsvärk-huvudvärk" med ett glas vin. Det gick sådär...

I morgon är det lön och jag borde köpa nya strumpbyxor, men i stället köper jag ett bröd att rosta till räkorna vi ska äta när min man kommer hem från Stockholm.

Jag borde skriva en inköps- och planeringslista inför påsken, men har ingen feeling, så det får vänta tills i morgon. Jag borde väcka jyckarna och gå kvällan också och det kan inte vänta till i morgon...

Inga kommentarer: