söndag, februari 08, 2015

Tjejsöndag

Del av fredagsbuketten
Idag hade jag tjejsöndag med Dolly, Daisy och Dixie. Min man jobbade mellan nio och ett, så vi var alldeles ensamma hemma och passade på att se om Bitten var något för oss. Efter två avsnitt så vågar vi säga att det nog var det... Solen sken och jag funderade på att springa en sväng, men när jag var ute med Dolly och Daisy höll jag på att frysa ihjäl, så jag bestämde mig för att inte springa. I stället stod jag tjugo minuter på trampen medan jag såg Mom. Och sen blev jag svettig och duschade och gjorde mig i ordning och var klar alldeles tills min man kom hem. Vi åkte till Synoptik med glasögonbågarna jag lånat tidigare i veckan och beställde två par glasögon och nu hoppas jag på att slippa vara trött i ögon och huvud hela tiden. Och som en bonus kommer jag att vara skitsnygg...
Den andra fredagsbuketten: videkissar!
Min man lagade thit heo banh mi till middag och det var galet gott! Och nu ser vi ikapp lite tv-serier; HTGAWM, Backstrom och snart The Mysteries of Laura. (Och tydligen var det semikolonets dag i fredags och hur kunde jag missa det? Jag som tycker om att använda semikolon!)
Thit heo banh mi - sjukt gott!
Igår bokade vi en resa till Mallorca, i morgon är det dags att jobba igen och nästa helg är det alla hjärtans dag.
Dolly var så söt när vi hade fredagsmys. Innan Dixie åt salamin och sabbade hela fredagen... 

2 kommentarer:

Kattalena sa...

Ser gott ut! Och kul med Mallorca!!! Så fin Dolly är.

åsa sa...

Sjukt gott alltså!!!