fredag, februari 27, 2015

TGIF!!!

Jaha, så har jag gjort det igen... Anmält mig till Blogg 100 och ska från och med den 1/3 blogga 100 dagar i sträck. Har jag inte tagit på mig tillräckligt med att lägga ut 365 bilder på ett år tycker jag? Nä, tydligen inte...

Men det är i alla fall fredag, solen skiner och det känns nästan som vår. Åtminstone när jag sitter här inne och tittar ut... I eftermiddag ska jag gå och klippa mig och när jag kommer hem hoppas jag att jyckarna är rastade, ljusen tända och godsakerna framdukade...

I helgen ska vi åka till Ikea och köpa vask och vaskskåp. Och lite annat nödvändigt som man alltid hittar på Ikea... Och jag tänker köpa mig en kaktus. Om jag hittar den rätta...

Och jag hoppas att solen skiner i helgen så att jag kan gå ut och fotografera lite. Jag ligger ju redan väldigt långt efter med mina 365 bilder nu alltså. Typ 45... Jag får nog ta och sätta mig ner och granska temalistan och göra upp en plan...

Igår kom vi ikapp med säsong 5 av TWD och jag ser sjukt mycket fram emot nästa avsnitt, så spännande nu alltså!

Och från det ena till det andra köpte jag en bok om smaksättning av popcorn och nu vill jag börja laga mig genom recepten. Inte alla såklart, men många...
Popcorn!

Inga kommentarer: