söndag, februari 15, 2015

Alison Moyet på KB

Alison!
Vi var och såg Alison Moyet på KB i torsdags och hon var så sjukt bra! Vi hade ingen aning om vad vi skulle vänta oss, men jag var nog inte beredd på att hon skulle vara så rockig och cool... Och jag var inte beredd på att få höra några Yazoo-hits, så jag blev jätteglad för Nobody's Diary, Situation, Don't Go och Only You... Vad hon än sjöng blev jag faktiskt glad för. Hon har en fantastisk röst och fantastiska låtar. (Senaste skivan har jag bara lyssnat på ett par gånger, beställde den i måndags och den hann inte komma, men vad förväntade jag mig...?) Vi stod på gästlistan och sen stod vi nästan längst fram och svettades och jag kunde inte låta bli att dansa med och det började strax efter åtta och slutade strax innan tio och vi var så glada och nöjda när vi gick därifrån och jag ville klippa håret kort och klä mig i svart.
Så cool!
Ville nästan ta med henne hem!

Inga kommentarer: