söndag, januari 18, 2015

Sjuklingen

I fredags vaknade jag och hade ont i halsen. Förmodligen blev jag smittad av de illasinnade bebisbakterierna Bebisen drällde omkring sig när vi var i Stockholm. Så jag har tillbringat helgen i soffan med att äta Fisherman och kolla Parenthood. Och idag har vi invigt popcornmaskinen jag fick i julklapp. Jag hade nästan glömt hur gott det är med popcorn. Min man står i köket och lagar middag och till efterrätt ska han göra citronyoghurtglass med glassmaskinen vi fick i julklapp.

Igår provade jag glasögonbågar och hittade faktiskt ganska många jag skulle kunna trivas med.

Nu ska jag fortsätta att sitta här i soffan och ha ont i halsen och hålla tummarna att det har gått över tills i morgon...

2 kommentarer:

Anna sa...

VA?! Popcornmaskin! Bra maskin!

åsa sa...

Mhm! Mycket bra maskin! Snygg var den också! 😄
Årets julklapp från jobbet!