måndag, december 15, 2014

Tjejsöndag (14/24)

I söndags hade Dolly och Daisy och jag som vanligt tjejsöndag medan mannen och Dixie var i spårskogen. Jag hade tänkt hinna med massor, som vanligt. Men det gjorde jag inte. Men jag hann bli irriterad på min man för att han gjort av med vårt strykjärn som jag behövde för att stryka mina pärlplattealster. Och jag hann äta frukost och se ett avsnitt The Good Wife innan jag blev stressad och började föra över foto från två kameror till datorn och det tog hur lång tid som helst. Och sen skulle jag välja foto och fixa till dem och blogga och när jag var klar med det kom min man hem. Och medan mina foto laddades upp till bloggen åkte vi och köpte ett nytt strykjärn.

När vi kom hem tog vi på oss lurarna och lyssnade på våra ljudböcker medan vi pysslade på var sitt håll. Jag la pärlplattor och min man bakade lussekatter. Och sen åt vi middag och tittade på Homeland.
Fina lussekatter

Inga kommentarer: