fredag, november 28, 2014

TGIF!!!

Wohoo! Äntligen fredag igen! Och jag har druckit både fredagslatte och fredagstreo. Och glögg...

Veckan har känts orimligt lång och jag har hunnit med både det ena och det andra men ändå ingenting alls...

I tisdags började jag dagen med ett besök hos sjukgymnasten för att få övningar till min stukade fot. Resten av dagen tillbringade jag såklart på jobbet och när jag kom hem åkte vi till Coop och jag behövde köpa en massa nödvändiga saker, men kom ändå bara hem med två julskivor. Och vi lyxade till det med biff och klyftisar och aioli. Och såg Shrek 2.

I onsdags gjorde jag nya naglar och shoppade nödvändigheter, så som en röd mjukisdress, Spanx och ett hårsmycke, på lunchen. Jag hann faktiskt med hur mycket som helst på endast en timme och en kvart! Och till middag hade vi Biff Rydberg och sen såg vi Criminal Minds och Shrek 3.

I går gick Josefin och jag en rejäl shoppingrunda på lunchen och jag köpte en ny mascara och en leopardmönstrad klänning och en födelsedagspresent till Bebisen och sprang på Becka. Och till middag hade vi biff och gremolatagrösaker och sen såg vi Shrek 4 och American Horror Story.

Ikväll blir det Vacherin och köttprodukter och det ska bli galet gott. Och till det ska vi nog se Planet 51 och Despicable Me 2.

Vi har haft revision på jobbet och jag blir lika förvånad varje gång jag kan svara på deras frågor. Inte för att de har så många eller så svåra till mig, men ändå...

Och i morse kom julgranen upp. På jobbet alltså. Inte hemma! Så då fuskade jag och började lyssna på julmusik. Det är ju nästan december. Nästan första advent.

Och i helgen måste, måste, måste jag bli klar med mitt fotoprojekt. Bara en vecka kvar nu och jag är sjukt stressad och inte blir det bättre av att jag får påminnelsemail i tid och otid om hur kort tid jag har på mig...

Men nu är det äntligen fredag!!!

Inga kommentarer: