fredag, oktober 31, 2014

TGIF!!!

Åh, så skönt med en ledig fredag igen!

Jag steg upp klockan sju och gick ut med Daisy och Dixie och sen gjorde jag frukost till min man och mig och nu är frukosten uppäten och jag tittar på Vampire Diaries och min man sitter och jobbar. När han jobbat klart ska vi ta med oss jyckarna och åka ut i skogen och hoppas på att hitta lite trattkantareller. Medan han jobbar ska jag dricka treo och kanske läsa eller se Parenthood. Har inte bestämt mig riktigt än...

Igår fastade vi och det gick hur bra som helst och när det går sådär bra känns det riktigt bra. Och jag var först hemma från jobbet och tog med mig Dixie på en långrunda på Spille och hon var så duktig och när hon är duktig och vi kommer överens så känns det riktigt bra.
Dixie spanar efter kaniner
Dixie och  nyponen
Dixie poserar
Och idag är det alltså äntligen fredag! Ikväll ska vi äta pasta med Karljohan och lamm. Det ska bli gott. Hoppas jag... Och kanske ser vi en film. Eller Grey's...

Inga kommentarer: