fredag, september 12, 2014

TGIF!!!

Åh! Fredag! Igår var jag övertygad om att det var måndag hela dan, så fredag idag känns ju extra trevligt! Och jag firar fredag och namnsdag med en treo för jag har haft ont i huvudet mer eller mindre hela veckan.

Och idag har jag höstigt blommig klänning som hade blivit ännu höstigare med ett par gula eller gröna strumpbyxor, men svarta funkar fint det med. Vi hoppade över att springa och jag hann med åttabussen och min man var ute med Daisy när jag rusade iväg, men jag mötte dem vid busshållsplatsen och då blev Daisy så glad så glad.

I går morse sprang vi och fötterna kändes som bly och det var inte alls lika lätt som när jag sprang själv, men det blev ändå en bra tid så jag är inte missnöjd ett dugg.

Igår gjorde jag nya naglar och när jag kom hem målade jag dem bruna. Mycket nöjd! Sen började vi på en ny serie; The Leftovers. Ett avsnitt hann vi med och det verkar lovande.

Ikväll försöker vi hinna med både Under the Dome och ett avsnitt Leftovers. Eller True Blood. Vi har bara två avsnitt kvar nu och borde ju bli klara. Och det är min mans fredag och jag hoppas han bjuder på något jättegott, för jag är verkligen sugen på något jättegott!

Åh, så skönt att det äntligen är fredag!

2 kommentarer:

Kattalena sa...

Ja, en himla fin klänning hade du:-)
Och jag är så impad av att du orkar springa alltså.
Hoppas det blev en riktigt god middag på kvällen!

åsa sa...

Tack! Jag är nöjd med den! :-)
Jag är också impad över att jag orkar springa! :-D