fredag, augusti 29, 2014

TGIF!!!

Åh, så skönt att det är fredag! Och att jag mår bättre än igår då jag låg hemma och mådde illa hela dan. Och inte kunde äta något, mer än en pytteliten bit bröd till lunch. Och en macka eller två till middag. Jag vågade knappt dricka heller för det kändes som om hela jag skulle svämma över. Och min man var såklart i Stockholm och jag fick ta hand om jyckarna helt själv. Men de kände nog på sig att deras matte inte mådde bra så de låg i soffan och var lugna och snälla hela dan. Tills min man kom hem... Då blev de som tokiga, men min man tog med dem till Spille så att de fick jaga kaniner tills de inte orkade längre. Och sen uppförde de sig medan vi såg ANTM.

Idag mår jag alltså mycket bättre och sitter på jobbet och lyssnar på Basement Jaxx och försöker bestämma mig för vad jag ska börja med. Och jag har strumpbyxor för första gången på över tre månader. Och jag invigde väskan jag fick i bröllopsdagspresent av min man. För innan jag blev illamående firade vi både bröllopsdag och min mans födelsedag.

Ikväll ska vi äta bookmaker toast och se True Blood. I morgon är det lördag.

Inga kommentarer: