fredag, augusti 15, 2014

TGIF!!!

I morse vaknade jag inte förrän klockan ringde. Jag sov så hårt och så gott. Och trodde inte att jag skulle palla springa. Men det gjorde jag. Knappt... Det var så tungt i hela kroppen och jag kände att det skulle bli veckans sämsta tid. Men sen hände något. Jag trotsade den tunga känslan i kroppen och kämpade som ett djur och fick faktiskt veckans bästa tid i stället. Så när vi kom hem satt jag i soffan och svettades och kände mig riktigt nöjd.

Och nu är jag på jobbet och kämpar. Hoppas jag är lika effektiv här som jag var när jag sprang... Just nu känns det som om jag aldrig kommer att bli klar med något alls och jag vill ju inte jobba hur länge som helst idag, det är ju fredag...

Och ja, det är fredag. Och jag har sommarklänning och lyssnar på Aretha Franklin och drömmer om kvällens ostfondue.

Inga kommentarer: