torsdag, augusti 07, 2014

Hurtigt!

Åh, vad vi har varit hurtiga idag! Vi steg upp och sprang! Trots att jag hade huvudvärk! Jag är himla nöjd med det faktiskt! Och det gick ganska bra dessutom! Och det kändes som om det hade kunnat gå riktigt bra om jag inte haft ont i huvudet. Så nu sitter jag här i soffan och eftersvettas och känner mig nöjd och tar en treo och ska snart hoppa in i duschen och ta mig till jobbet.

Idag tänker jag vara sjukt effektiv på jobbet. Det visade sig att det mesta i min ena hög måste jag skjuta upp till nästa vecka när folk är tillbaka efter semestern så i stället tänker jag ta tag i min andra hög idag, den högen jag egentligen tänkt skjuta upp till nästa vecka...

Igår var det sommarvärme igen och vi satt ute efter jobbet och Dixie höll på att driva oss till vansinne (som vanligt), men sen kom Daisy ut och de började slåss som galningar och vi fick vara ifred. Och Dixie blev trött och vi fick sedan äta ifred. Och se två avsnitt av The Walking Dead ifred.

Och nu får jag väl svepa den här treon om jag ska komma iväg till jobbet idag...

Inga kommentarer: