lördag, juli 05, 2014

Tjejlördag (124/365)

Idag har jag ingen vanlig mysig tjejlördag med Dolly och Daisy. Idag är jag på jobbet och sorterar in papper och kopierar så att jag ska kunna vara alldeles alldeles ledig i fyra veckor. En timme har jag varit här och jag har varit oväntat effektiv och om två timmar ska jag gå och jag hoppas vara oväntat effektiv den tiden också.

Igår jobbade jag till halv sex och när jag kom hem fick jag vin och förtugg i trädgården och min man lagade middag och det var helt underbart väder så vi satt ute ända till halv elva. Och åt och pratade och undrade varför grannen gick varv på varv i trädgården och vi tittade på Wham och George Michael på YouTube och när vi gick och la oss spelade vi SongPop tills jag somnade.

Två timmar till S.E.M.E.S.T.E.R!!!

Fast lite tjejlördag har jag haft ändå. Dolly och Daisy låg med mig i soffan och lyssnade på musik när jag åt frukost och sen var vi ute en sväng. Och när jag kommer hem ska vi lösa korsord. 

Inga kommentarer: