fredag, juli 04, 2014

TGIF!!! (123/365)

Åh! Äntligen fredag! Och sista arbetsdagen innan SEMESTER! Och solen skiner, jag har lockat håret och har klänning och tofflor. (Precis som vanligt alltså...)

Igår jobbade jag ända till åtta medan min man lagade middag och det var skönt, för det kändes som om jag kom någon vart. Semestern börjar kännas som verklighet nu. Snart kan jag verkligen ta på den... Och eftersom det var torsdag skulle vi se True Detective, men jag var alldeles för trött och luddig i huvudet, så det blev ett avsnitt CSI: Miami som faktiskt är mycket bättre än jag kommer ihåg det. En perfekt avkopplande serie att se när man inte orkar engagera sig...

Ikväll ser jag fram emot biff, klyftisar, aioli och kantareller och gott vin. Och kanske lite goda köttprodukter till förtugg... Och Sherlock på tv:n. Såvida det inte är en varm och skön kväll så vi vill sitta ute istället...

Och nu dricker jag en treo mot min axelvärk och fantiserar om semester medan jag knyter ihop alla lösa trådar...

Äntligen fredag!!!

Inga kommentarer: