torsdag, juli 24, 2014

Onsdag (142/365)

Syrran och Bebisen och Daisy och jag började dagen med att promenera bort till Netto där jag köpte fina skålar och resten av dagen innebar poolhäng med Syrran och Bebisen. Bebisen hade himla kul i poolen och plaskade och lekte och jag gjorde henne sällskap tills det inträffade en liten incident och sen hade jag inte lust att bada mer. Det hade Bebisen...
Poolen!
Bebisen och poolen
När jag inte badade eller tittade på bebisen som badade, låg jag i skuggan och läste. Bebisen pratade konstant och jag lärde henne känna igen tornseglare. Min man bondade med Bebisen över chips, Teletubbies och Stadens Hjältar.
Hmm... Är det månne en tornseglare hon ser...?
Vi hade falafel till lunch och gazpacho till middag och satt ute tills det blev mörkt och svalt.

Inga kommentarer: