torsdag, juli 03, 2014

Nedräkningen: Drygt en dag kvar (122/365)

Nu är det bara drygt en dag kvar till semester. En dag! Det är typ inget alls. Kanske blir det två om jag jobbar på lördag, men kanske är jag sjukt effektiv i morgon och känner att jag kan börja min semester redan i morgon eftermiddag...?

Idag har jag jobbat hemifrån och jag började halv åtta och har suttit här ungefär sen dess, modern kom förbi och tittade på trädgården och hämtade två tavlor som skulle ramas in och ramas om och min man har jobbat i stan och kom precis hem och står i köket och lagar mat och jag jobbar fortfarande. Ett litet tag till. Kanske en timme...?

Igår kom min man hem från Stockholm och vi lyxade till det med biff och gremolatagrönsaker och vin och innan vi gick och la oss gick vi ut i trädgården och dödade sniglar och tack och lov såg vi ett par pantersniglar vi försökte göra oss vän med.

Och i morgon är det fredag. Äntligen!

Inga kommentarer: