lördag, juli 19, 2014

Fredag (137/365)

Igår var inte heller någon av mina bästa dagar. Jag vaknade och var ganska irriterad, både på min man och på hundarna... Men vi stack ut och sprang på morgonen och fyra kilometer blev det, en minut snabbare än förra gången och jag kämpade och jag svettades. Som jag svettades alltså! När vi kom hem och jag satt och pustade ut bara rann svetten. Ganska skön känsla ändå...

Min man köpte ny telefon och jag var i trädgården och framåt eftermiddagen körde vi till Lund så att jag skulle kunna handla upp mitt presentkort på Hasselgrens. Två svarta Iittalaljusstakar blev det och nu längtar jag nästan till hösten.

Vi köpte italienska finviner och åkte hem och satte oss i trädgården och läste en stund innan vi åt kvällens middag som bestod av kräftor och vitlöksbröd. Och vi satt ute tills det blev alldeles mörkt och vi tände ljus och hade det hur mysigt som helst.

När vi gick för att lägga oss fick jag galet ont i huvudet och var tvungen att ta en Nattpanodil.

Inga kommentarer: