lördag, juni 07, 2014

Tjejlördag (99/100)

I morse vaknade jag halv fyra av att ett gäng måsar hade måsparty på gatan. Det lät som om jag var ombord en fiskebåt eller något och det var helt omöjligt att somna om. Och varmt var det och trött var jag och stressad blev jag och min man vaknade inte och till slut somnade jag. När jag legat och spelat spel på padden en stund... Och klockan sju vaknade jag ganska utsövd och min man steg upp och jag låg kvar och funderade på att stanna kvar i sängen en stund till och messade med Syrran och vi pratade kort i telefon och tänk att jag pratar i telefon med min Syrra innan klockan åtta en lördagmorgon!? Men jag steg upp och min man tog Dixie och åkte iväg för att spåra och Dolly och Daisy och jag började vår tjejlördag med att äta frukost och se klart Scandal, som jag somnade i igår. Och sen såg vi lite Sherlock och sen gick vi ut. Och har suttit ute i solen ungefär hela dan och jag tog till och med på mig bikinöverdelen... Och jag läste och löste korsord och min man kom hem och Dixie hade såklart varit duktig och vi åt rester från igår och jag fortsatte läsa och min man grävde en gång och klippte gräset. Och nu ska vi snart äta. Och se Scandal.

Inga kommentarer: