onsdag, juni 18, 2014

Onsdag (110/365)

Så skönt att det bara är en dag kvar att jobba den här veckan! Jag hade en lång dag både igår och idag. Jobbade till fem igår och sedan åkte vi direkt till Lomma för att köpa vin och sen till Plantagen för att köpa tak till uterummet och sen till Coop för att midsommarhandla. Och sen hem för att laga mat, äta, se Scandal, vattna och röka en cigarill i trädgården mitt i natten. Och i morse var jag på jobbet tjugo över åtta och hur det gick till vet jag inte? Jag jobbade till fem, min man hämtade mig, vi åkte till Ikea, åkte till Emporia och köpte resten av midsommarmaten och vinet och åkte sen hem och lagade mat och nu ser vi Scandal och snart vill jag gå och lägga mig. Och stiga upp tidigt i morgon bitti, vara effektiv på jobbet ända till tolv då jag ska göra naglar och sen ska jag köpa ost och jordgubbar och åka hem och städa, städa, städa.

Inga kommentarer: