fredag, juni 06, 2014

Nationaldagen (98/100)

Jag vaknade redan klockan fem i morse och var pigg. Det var inte min man, så jag tvingade mig att somna om. Och jag vaknade klockan sju och min man steg upp och satte igång grillen och la på de tjocka revbenen och jag fixade låtlistor och skrev actionlistor. Och vi åt frukost och jag städade och dammade och plockade undan och vi åkte till Spille med jyckarna och min man tillbringade hela dan i köket och jag piffade trädgården och halv tre dök tjejerna upp. Och vi drack öl och vin och åt guacca och nachos och tittade på trädgården och det var oväntat fint väder och vi satt ute och åt tjocka och tunna revben som min man grillat och vi åt potatissallad och inlagd rödlök och sen blev det kallt och vi gick in och åt ost och jordgubbar och jyckarna och vi följde med tjejerna till bussen och sen blev det cigarr i trädgården och nu är det espresso med treo och Scandal innan vi går och lägger oss och i morgon är det tjejlördag.

Inga kommentarer: