söndag, juni 08, 2014

I mål! (100/100)

Jag gick i mål! Dagens inlägg är det hundrade av de hundra. Och jag lyckades! Så hurra för mig och alla andra som gick i mål idag! I morgon börjar jag en ny utmaning. I morgon bloggar jag inlägg 101 av 365. För min egen utmaning är att blogga i 365 dagar. Det ska bli spännande att se hur jag fixar det?

Annat jag gjort idag förutom att fira min målgång:

* Varit på Plantagen och tittat på rosor och köpt rosjord
* Äntligen tagit mig i kragen och hämtat ut ett recept på apoteket
*Varit på Hornbach och köpt skruvar (tråkigt värre...)
* Grävt upp en död magnolia
* Planterat en i allra högsta grad levande ros
* Fotograferat alla rosor i trädgården
* Läst ut den fjärde boken den här veckan (hurra!)
* Börjat på två nya böcker
* Tittat på när min man trädgårdsarbetat (idag igen!)
* Ätit alla måltider i trädgården
* Gått på snigeljakt
* Struntat i att träna på grund av alldeles för varmt

Och nu ligger jag i sängen och ska försöka läsa en stund innan min man kommer och lägger sig så vi kan se ett avsnitt av Scandal för det har vi ju faktiskt inte sett sen igår...

Inga kommentarer: