tisdag, juni 24, 2014

Arg och irriterad (114/365)

Åh, vad jag är irriterad. Nä, arg! Åh, vad jag är arg idag! Arg över att jag inte har någon lunch med mig och över att min man föreslår att jag ska äta en sallad. Känner han inte mig? Är det något jag inte vill ha till lunch så är det sallad. Eller bröd. Tyvärr blir det bröd lite för ofta för att det ska vara bra för mig, så idag äter jag gröt. Och kommer att fortsätta att vara arg.

Arg är jag också över att det tydligen är jättesvårt att hälsa när man kommer till jobbet. Och arg över meningslösa mail. Och arg och irriterad över att det ska vara så svårt att bestämma sig. Och irriterad över allt ifrågasättande. Och irriterad över att jag är stressad, inte bara för jobbet, utan för maten, träningen, läsandet, jyckarna...

Fan vad det ska bli skönt att ha semester!!!

Inga kommentarer: