torsdag, maj 08, 2014

Vi sprang! (69/100)

När jag kom hem från jobbet gick jag direkt upp och bytte om och sen stack min man och jag ut och sprang en runda. Jäklar vad jobbigt det var! Det var tungt och motigt och det gick sakta och det gjorde ont. Men vi gjorde det! Trots att jag fick ont i magen och trots att det regnade. Efter rundan lagade min man rabarberkyckling och jag satte mig i soffan och hade ont i magen och lyssnade på musik. Och nu har vi ätit. Och tittar på Criminal Minds och dricker vin och ska snart gå och lägga oss och i morgon bitti ska vi försöka träna innan jobbet.

Jag lunchade förresten med Katta både igår och idag. Igår på Espresso House och idag åt vi pizza. Mycket trevligt att gå ut på lunchen och få rensa hjärnan en stund.

Och i morgon är det äntligen fredag och min tur att fixa fredagsmiddagen. Jag har ingen fantasi och är inte sugen på något, men tror att det blir grillad oxfilé och klyftpotatis och aioli. Hade tänkt göra bea, men är inte så sugen...

Inga kommentarer: