måndag, maj 05, 2014

Vårruset (66/100)

Men åh vad jag är trött nu och helst av allt bara vill krypa ner i sängen med alla mina hundar! Den här dagen har varit alldeles för lång med jobb och nästan två timmars övertid eftersom jag jobbade till kvart över fem då vi gjorde oss i ordning för Vårruset. Och sen sprang vi och jag sprang nästan hela vägen, utom när det gjorde ont i ryggen för då fick jag gå en stund men sen sprang jag igen. Och sen fick jag ont i foten (som vanligt) och ont i höfterna, men höfterna har gått över och jag sträckte knäet i stället. När vi hade picknick... Men det var en kul grej och det var mysigt med picknick och efteråt gick vi upp om jobbet och de andra gick till tåget och jag satt kvar helt själv i en halvtimme tills klockan blev nio då jag begav mig till min buss... Och nu är jag hemma och har duschat och rastat jyckarna i trädgården och lagt in en trippelcd i iTunes. Och längtar väldigt mycket efter sängen...

Inga kommentarer: