onsdag, maj 28, 2014

TGIW!!! (89/100)

Åh, så skönt med en onsdagfredag igen! Och så skönt att få vara ledig i fyra hela dagar! Idag skiner tyvärr inte solen och det blåser och är faktiskt ganska kallt. Men skönt ändå tyckte jag när jag gick till bussen eftersom vårt hus är galet varmt. Och det är för varmt på bussen och för varmt på jobbet, så det jämnar väl ut sig i längden...

Jag tänker sluta redan klockan ett idag och köpa en tryffelsalami på väg till bussen och den här gången ska inte Dixie få chans att äta upp den... Och när jag kommer hem ska vi åka och hämta min tavla och mina tofflor, för jag råkade visst beställa nya tofflor, det går ju inte att motstå ett par gröna ju. Och sen ska vi handla inför helgen. Och på fredag är det Safari och på lördag är det tjejlördag. På söndag är det bara söndag...

Och trött är jag. Vi såg Scandal igår och två avsnitt blev det och vi kom i säng i ganska god tid, men sen spelade vi SongPop en evighet så klockan blev lite för mycket ändå.

Och nu ska jag ta en treo. Har huvudvärk som är helt okej så länge jag är stilla, men när jag rör på mig eller stressar upp mig bultar det. I fel tinning.

Och snart går jag hem.

Inga kommentarer: