fredag, maj 09, 2014

TGIF!!! (70/100)

Alltså det här med att det är kallt och grått och regnigt hela tiden, är inte helt säker på att jag gillar... Jag vill ju ha bara ben och tofflor! I och för sig har jag bara fötter och tofflor, men det är inte riktigt samma sak. Jag vill komma hem efter jobbet och sätta mig i solen och njuta en stund. Inte stänga in mig och vägra gå ut för att det är så kallt!

I morse orkade jag inte stiga upp och träna. Jag har sovit dåligt hela natten och det har varit varmt och jag har ont i huvudet och jag hade magkatarrskänningar. Så det får bli träning efter jobbet i stället. Trots att det är fredag. Men jag har inga fredagskänslor så det gör inte så mycket...

Men det är i alla fall skönt att det är fredag och att det är helg i morgon och jag kan ha sovmorgon om jag vill. Tråkigt bara att det ska regna hela helgen. Och att vi ska till Svärmor. Men en gratis middag är ju inte fel förstås...

Inga kommentarer: