måndag, maj 19, 2014

Räkmacka och biffsallad (80/100)

Vissa dagar känns det som om huvudet inte riktigt är med. Idag var en sån dag... Mina tankar var på annat håll hela dan, men jag vet inte var? Arbetsdagen gick fort och jag måste fått något gjort, vet inte vad? Men vår VD var på besök och det var kul att se honom och på lunchen gick (nästan hela) kontoret ut och åt lunch på Opera Grillen. Och jag åt världens största räkmacka. Halva i alla fall...
Sallad till förrätt
Och världens största räkmacka
Klockan fyra tog jag bussen hem och där hemma väntade åtta Rolling Stones skivor. Min man och jag åkte och handlade och jag köpte mig en stråcowboyhatt och facetimeade med Syrran och Bebisen och vi åkte hem och lagade biffsallad och nu äter vi chips och tittar på The Walking Dead. Kanske blir vi klara med säsong två idag?

Inga kommentarer: