lördag, maj 03, 2014

Jag gick en sväng i trädgården (64/100)

Jag gick en sväng i trädgården...
Vi har fina rislampor i träden
Äppelträdet blommar
Daisy tyckte jag var tråkig...
... och la sig ner att sova... 
Fina maskrosor - min mans nemesis
Tulpan
Förgätmigej
Rostvinet
Fina japanska körsbärsträdet
Vissen tulpan
Min nemesis
Vinbär!
Fler vissna tulpaner
Cigarrhörnan
Löjtnantshjärtan
Eftermiddagsfika
Daisy räckte ut tungan
Jag byggde en drinkvagn
Funkiorna har fått sällskap av en mindre funkia
Dixie la sig i trädgårdslandet
Nyaste dahliainköpet
Daisy ville inte umgås med oss andra... 
... det ville Dolly
Annat jag gjort idag:

Varit på Ikea och köpt fina tavlor, ramat in tre av dem, byggt en eldkorg, funderat på att gödsla rosorna, ätit grillat lamm och fetaostpotatissallad och tittar nu på New Girl.

3 kommentarer:

Kattalena sa...

Hihi, så sött att sätta sig i kryddlandet :-D

åsa sa...

Hon är tokig! :-)

Kattalena sa...

Och jättefina bilder skulle jag ju skriva också, kul med så många foton!