måndag, maj 12, 2014

Fastemåndag med träning och Polly (73/100)

Min arbetsmoral var inte på topp idag direkt. Jag var trött och okoncentrerad och tänkte mest på mat. För att jag fastade såklart... Så klart har jag ju jobbat också och försökt reda ut saker och svarat på mail och svarat i telefon för det har ringt hela två gånger idag. Tre om man räknar med att vår VD fick ringa upp igen efter att jag råkat lägga på luren i örat på honom...

Jag fastade som sagt hela dagen och det var jobbigt och jag var hungrig och tänkte på mat, men samtidigt inte sugen på något särskilt. Och när jag kom hem från jobbet åkte vi till Coop och handlade frukost och lunch till i morgon då jag ska jobba hemifrån och samtidigt köpte vi var sin sallad att ha till middag. Och gick runt och kollade lite i bokaffären och på Rusta.

Vi åt vår sallad när vi kom hem och jag var trött och matt och ville bara lägga mig i soffan och kolla tv, men vi plockade undan lite och min man gick ut med jyckarna och när han kom in satte vi på Jillian och level ett och tränade. Fast jag inte orkade, fast jag inte ville. Men vi gjorde det och jag är allt bra stolt över mig själv nu alltså!

Och efter träningen belönade vi oss med en espresso och tre Polly. Och nu ska vi gå och lägga oss.
Polly med banansmak, popcornsmak och bubbelgumsmak

Inga kommentarer: