torsdag, maj 15, 2014

Allt och inget (76/100)

Vi kom i säng alldeles för sent igår och jag sov dåligt hela natten och när jag vaknade hade jag ont i knäet och orkade inte träna. Så vi gjorde inte det. Vi gjorde oss i ordning och åkte till jobbet i stället. Och fastade hela dan. Och det gick bra men jag var hungrig fast ändå inte sugen. När jag kom hem från jobbet åkte vi till Coop och köpte sallad att ha till middag och sen satt vi ute i trädgården och åt och jag fuskade och åt bröd till och vi hade en halv flaska vin som vi delade. Så ingen jättebra fastedag, men bättre än inget kanske...? Vi avslutade vår delikata middag med en cigarr i solen. Och nu tittar vi på The Walking Dead. Och jag har målat naglarna och om en stund ska vi planera helgens måltider så att min man kan åka och handla i morgon.

I morgon är det fredag och jag ska gå och klippa mig. Och jag hoppas att solen skiner när jag kommer hem så att jag får sitta i trädgården och äta lite förtugg med fredagskrysset innan middagen.

2 kommentarer:

Emma sa...

Hej! Hittade hit via blogg 100! :-) Vilka fina vovvar ni har! Hälsningar Emma

åsa sa...

Hej Emma! Och tack! :-)