tisdag, maj 20, 2014

Alldeles för tidigt... (81/100)

Jag vaknade redan vid fem i morse när min man åkte till Stockholm. Det var dimma ute och alldeles svalt och skönt i sovrummet så jag trodde att jag lätt skulle somna om. Men det gjorde jag inte. I stället låg jag och slösurfade och kollade lite på The Glades, var egentligen sugen på The Walking Dead, men ska vara en god fru och vänta tills min man kommer hem...

Klockan sex gav jag upp mina försök att sova och gick ner och började jobba. Och blev väldigt stressad. Vet inte över vad egentligen? Men jag gjorde mig en latte och satte igång att organisera bland mina mail och nu har två timmar gått och det känns yttepyttelite bättre. Men mitt minne är helt borta, glömmer vad jag håller på med och vart jag är på väg mest hela tiden. Men mindre än två månader kvar till semester nu och det ska bli jäkligt skönt att inte behöva tänka på en månad.

Snart ska min man börja spåra med Dixie och jag och tjejerna ska ha tjejlördag med film och tv och böcker och korsord och musik och foto och förhoppningsvis sol och värme. Det ska bli otroligt avkopplande så jag hoppas jag blir lite mindre stressad av det...

Latten är kall, jag har en treo som väntar, kameran är laddad så jag kan gå ut och ta lite foto i trädgården, jag organiserar bland faktureringarna och ska snart gå ut en kort morgonpromenad med Dixie. Dolly och Daisy sover nog nån timme till... Och trots köpstopp när det gäller skivor funderar jag på tre till...

Inga kommentarer: