torsdag, april 17, 2014

TGIST!!! (48/100)

Sahara blev det igår efter Killing Season. Äventyrsaction av den snällare sorten. Helt perfekt underhållning en stund. Och Matthew McConaughey var med. Sen började jag på Dazed and Confused, men hann bara se ungefär en tredjedel innan det var dags att äta oxfilé och rostade gremolatarotfrukter och se ett avsnitt Criminal Minds för mycket.

Och i natt vaknade jag och hade alldeles för ont i huvudet och tog två alvedon och en våt handduk och efter, vad som kändes som en väldigt lång stund somnade jag om. Och vaknade med huvudvärk. Och bestämde mig efter mycket om och men för att jobba hemifrån. Idag igen. Jag känner mig jäkligt besvärlig, men får väl bara härda ut och tänka att nästa vecka är en ny vecka med nya tag och då får jag jobba ikapp allt jag inte hunnit med den här veckan.

Men skönt med Skärtorsdagfredag och halvdag! Och jag började redan kvart över sju och tänkte jobba till elva, men hade feeling och slutade inte förrän kvart över tolv. Och skönt att vara ledig i morgon och flera flera dagar till. Och nu är det broccolisoppelunch och fria aktiviteter resten av dan. Jag tror jag ska ta med mig Daisy på en liten runda. Frisk luft kan jag verkligen behöva efter att ha legat inne i snart en vecka...

Inga kommentarer: