fredag, april 25, 2014

TGIF!!! (56/100)

Åh, så skönt att det är fredag! Även om veckan varit kort har den känts lång. Jag tänker sluta tidigt idag, redan vid ett, och det känns nästan meningslöst att börja på något. Men jag rensar och sorterar och nästa vecka ska jag kopiera och sätta in i pärmar så att jag kan börja om med rent skrivbord i maj.

Dagen till ära har jag lockat håret. Eller jag hade väl egentligen inget val. Jag varken hann eller orkade eller prioriterade att tvätta håret i morse, trots att det egentligen var dags. Men ett par drag med locktången senare såg jag riktigt respektabel ut.

När jag kommer hem ska jag lyssna på bra musik och hälla upp ett glas vin och sätta igång att städa och plocka undan innan min man kommer hem. Och i helgen måste vi gödsla rosor och annat.

Skönt att det är fredag!

Inga kommentarer: