fredag, april 11, 2014

TGIF!!! (42/100)

Åh så skönt att det är fredag! Det har känts som en härligt ledig fredag tack vare att jag jobbat hemifrån. Jag har suttit i matrummet och min man i vardagsrummet, jag har spelat musik hela dan och fått oväntat mycket gjort. Till lunch svängde vi ihop lite pasta och ostsås och halvtittade på The Glades och jag jobbade och plötsligt var klockan över tre, jag som bara tänkt jobba till två.

Min man slutade också jobba och vi packade in jyckarna i bilen och åkte till Spille och rastade dem i det underbara vårvädret och rökte vi cigarr och jyckarna sprang och Dixie jagade änder och en timme var de helt slut.
Den där Dolly
Den där Daisy va...
Födelsedagsgrisen Dixie
Daisy och Dixie
När vi kom hem somnade jyckarna ganska omgående och min man åkte och handlade och jag duschade och förberedde kvällens middag och min man kom hem och hjälpte mig. Och jyckarna fick fiskbullar i hummersås till middag eftersom Dixie firade sin allra första födelsedag.
Rilletes
Jag gjorde en galet god bea och vi har sett Grey's och nu blir det Bones och ost.

Inga kommentarer: