måndag, april 28, 2014

Daisy och öronen (59/100)

Jag är trött och hungrig och vi halvfastar och på jobbet var jag trög och okoncentrerad och ville mest gå hem. Min man och Daisy kom och hämtade mig tjugo i fyra och vi åkte till djursjukhuset med Daisy och hennes öron. Och de rensade hennes öron och de rensade hennes analkörtlar och hon skakade sönder örsnibben och fick bandage runt hela huvudet och hon har sovit sen vi kom hem. Jag har suttit ute i trädgården och läst och min man har trollat fram en fin måltid bestående av kycklingfilé och sallad. Och sambal.
Daisy och öronbandaget

2 kommentarer:

Kattalena sa...

För att vara trög och okoncentrerad lyckades du lösa mitt feta problem med avstämningen väldigt snabbt! Det som jag kollat på hur mycket som helst och inte fått rätt på... :-D
Söt vovve!

åsa sa...

Ja, det var typ det enda jag lyckades med :-D