söndag, april 06, 2014

Alla dessa grejor! (37/100)

Vi såg en film igår, Contagion, den var ganska meningslös trots bra skådisar. Vi fick trösta oss med ett avsnitt Criminal Minds efteråt.

Jag tog två nattpanodil när jag gick och la mig, men sov inte som en stock hela natten, utan vaknade med jämna mellanrum och hade ont i huvudet. Men jag sov ända till halv nio igen och det kändes som halva dan gått när jag steg upp.

Efter frukost och ett avsnitt Criminal Minds tog vi oss i kragen och stack ut och sprang med Daisy och Dixie. Det gick sådär... Men det var varmt och skönt ute och gick lättare att springa än jag trodde...

Min man åkte och handlade och jag packade ner filmer och flyttade böcker och blev alldeles missmodig av allt som behövs göras i vårt hem och jag vet inte hur vi ska få rätt på det? Men vi gjorde oss i alla fall av med lite kläder och funderar på att ta ner en vägg på ovanvåningen och flytta om garderober och kanske blir det bättre, kanske blir det ingen skillnad alls?

Min man grillar kamben, hoppas de är klara snart för jag börjar bli hungrig...

Inga kommentarer: