tisdag, mars 04, 2014

Vi sprang! (4/100)

Igår när jag kom hem från jobbet, gick jag raka vägen upp och bytte om till träningskläder. Sen satte jag mig i soffan och väntade på att min man skulle komma hem. Han kom till slut och vi stack ut och sprang en sväng. Utan jyckar. 4 kilometer blev det och det gick inte snabbt, men det gick och vi gjorde det. När vi kom hem var jag inte så trött som man skulle kunna tro trots att jag faktiskt tog i.

Min man svängde ihop Chicken Tikka och jag satt i soffan och la i nya skivor i iTunes och vi åt och såg alldeles för många avsnitt Criminal Minds och vi gick och la oss och jag såg ett avsnitt Girls och jag älskar faktiskt Girls!

Inatt har jag frusit ungefär hela natten och jag förstår inte varför? Vi har haft en extra filt över täcket och om och om igen har jag fått krypa in till min man för att få upp värmen.

I morse tog vi bussen samtidigt till jobbet, min man och jag. Och jag hann locka håret men det är väl rakt nu eftersom det är så mitt hår gör. Raknar.

Efter jobbet ska vi inte springa. Vi ska i stället (förhoppningsvis) hämta hyllan jag beställde i helgen. Och (åter igen, förhoppningsvis) sätta upp den. Och min man ska laga chili och jag hoppas den är riktigt het! Och jag vill se Top Model och för många avsnitt av Criminal Minds.

Och i morgon är det onsdag. Då springer vi igen va?

Inga kommentarer: